Klachtenprocedure

Beste klant,

Wij doen iedere dag ons uiterste best om je een opleiding aan te bieden die je verwachtingen overtreft. 

Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval vragen wij je om dat te bespreken met je contactpersoon van School of Work.

Kom je er samen niet uit? Dan kun je een klacht indienen. In deze klachtenprocedure leggen we uit hoe je dat kunt doen.

 

1.Waarover kan ik een klacht indienen?

Je kunt een klacht indienen over het gedrag van School of Work, haar medewerkers en/of de door School of Work ingeschakelde externe personen.

Let op: 
Je kunt pas een klacht indienen nadat je de situatie waar je ontevreden over bent, hebt besproken met je contactpersoon van School of Work.

Gaat je klacht over iets dat langer dan een jaar geleden is gebeurd? Dan hoeven we je klacht niet meer in behandeling te nemen. In bijzondere gevallen kunnen we dat echter alsnog doen.

 

2. Wat zet ik in mijn klacht?

Om je klacht goed te kunnen behandelen, vragen wij je om in elk geval het volgende in je klacht te zetten:

  • Je naam en contactgegevens
  • UJe klacht en een toelichting daarop
  • Welke oplossing je voor je klacht zou willen

 

3. Hoe dien ik een klacht in?

Je kunt je klacht het beste schriftelijk indienen. Je kunt je klacht per mail sturen naar: klachten@schoolofwork.nl

Of per post naar: 
School of Work B.V. 
t.a.v. Klachtenfunctionaris 
Stadsring 105 
3811 HP Amersfoort

 

4. Wie behandelt mijn klacht?

Je klacht wordt behandeld door onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, mevrouw Marly Klein. Zij is speciaal aangesteld om als externe adviseur eventuele klachten binnen School of Work te beoordelen. Daardoor kan ze objectief naar je klacht kijken.

 

5. Vertrouwelijkheid

Je klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld. 

Met onze klachtenfunctionaris en onze andere medewerkers hebben we een geheimhoudingsovereenkomst gesloten. 

6. Wat gebeurt er na het indienen van mijn klacht?

Binnen één week: ontvangstbevestiging
Uiterlijk één week na ontvangst van je klacht krijg je een ontvangstbevestiging.

Onderzoek door onze klachtenfunctionaris
Onze klachtenfunctionaris gaat je klacht zo snel mogelijk na ontvangst onderzoeken. Ze zal daarvoor contact met je opnemen, zodat je je verhaal persoonlijk kunt vertellen. 

Ook zal de klachtenfunctionaris bij ons informatie inwinnen over je klacht. Dat kan bijvoorbeeld via een gesprek met je contactpersoon bij School of Work, onze directie of een docent die bij jouw klacht betrokken is. Onze klachtenfunctionaris overlegt uiteraard eerst met je voordat zij jouw klacht met ons bespreekt.  

Wanneer onze klachtenfunctionaris voldoende weet over je klacht, zal zij je klacht beoordelen. 

Binnen zes weken: beslissing klachtenfunctionaris
Binnen zes weken na het indienen van je klacht krijg je de schriftelijke beslissing van onze klachtenfunctionaris. Ook wij krijgen een kopie van die beslissing. 

Ben je het niet eens met de beslissing van de klachtenfunctionaris? Dan staan de reguliere rechtsmiddelen voor je open. 

Voor ons is de beslissing van de klachtenfunctionaris bindend. 

 

7. Verlenging beslistermijn

Heel soms heeft een klacht een langere behandeltermijn nodig. Als dat zo is, laat onze klachtenfunctionaris dat schriftelijk aan je weten. Dat doet zij binnen zes weken na het indienen van je klacht. Zij legt je dan ook uit waarom er meer tijd nodig is. Bovendien laat ze weten wanneer je uitsluitsel kunt verwachten. 

 

8. Registratie en bewaartermijn

Onze klachtenfunctionaris registreert in onze administratie de klachten die binnenkomen en de manier waarop zij worden afgehandeld. 

Alle persoonlijke gegevens met betrekking tot je klacht bewaren we nog vijf jaar nadat je klacht helemaal is afgehandeld. Daarna worden ze verwijderd of vernietigd.

 

Meer weten?
Heb je nog vragen over de klachtenprocedure? Dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via info@schoolofwork.nl of marlyklein@schoolofwork.nl. Telefonisch kun je ons bereiken op 033 – 30 38 777.

Vragen over de behandeling van jouw individuele klacht kun je het beste richten aan onze klachtenfunctionaris. In je ontvangstbevestiging vindt je haar contactgegevens.

 

Hartelijke groet,

Namens School of Work B.V.
Hans van Westen
Algemeen Directeur

 

Versie 13 oktober 2023

 

Stadsring 105
3811 HP Amersfoort

033 30 38 700
info@schoolofwork.nl

Volg ons ook op: